ח"כ רוט מבהיר: "גם נושרים לא צריכים להתגייס לצה"ל"

המהדורה המרכזית 1 Comment on ח"כ רוט מבהיר: "גם נושרים לא צריכים להתגייס לצה"ל"

"הצבא לא צריך אותנו": ח"כ משה רוט הערב ב'מהדורה המרכזית': "עשרות אלפי חיילים מסתובבים במשרדים בחוסר מעש. למה מלינים על לומדי התורה? אני לא מרגיש שום צורך להתנצל. זכות לימוד התורה דחופה יותר מאי פעם. לא נאבד את היהלום הזה רק כדי למצוא חן בעיני התקשורת והפוליטיקאים. חבל שהציבור החילוני לא משתתף במאמץ הלאומי הזה"

הרב משה שמעון רוט צילום: ללא קרדיט
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא

בעיצומה של הסערה סביב חוק הגיוס, ח"כ משה רוט התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' וסירב להתנצל: "אנשים בציבור החרדי מסתובבים בתחושת אי נעימות ומנסים להתנצל כל הזמן. אני רוצה להרגיע ולומר שהכל זה עורבא פרח. הצבא לא צריך אותנו, ולעומת זאת זכות לימוד התורה דחופה יותר מאי פעם. לא נאבד את היהלום הזה רק כדי למצוא חן בעיני התקשורת והפוליטיקאים".

לדבריו: "עשרות אלפי חיילים מסתובבים במשרדים בחוסר מעש. למה מלינים על לומדי התורה? אני לא מרגיש שום צורך להתנצל. חבל שהציבור החילוני לא משתתף במאמץ הלאומי הזה".

על הבחורים שנפלטו מהישיבות: "צריך למצוא להם פתרון בדמות מסגרת מיוחדת בה יוכלו לשרת ולתרום. לא לצרף אותם לכור ההיתוך בצה"ל. הציונות הדתית הקריבה על מזבח הלאומיות אלפי נערים שהתגייסו כדתיים ויצאו ללא כיפה. הניסיון לא הצליח".



1 תגובות

מיין תגובות